Asmenų aptarnavimas Spausdinti

DISPEČERINĖ (AVARINĖ) TARNYBA  

I-VII, 0.00 - 24.00 val.,  tel. (8 389) 65 102, mob. 8 611 52 616

Kreiptis:
Nutrūkus arba pablogėjus geriamojo vandens tiekimui pas vandens vartotoją.
Pastebėjus geriamojo vandens nutekėjimus tinkluose.
Pablogėjus tiekiamo geriamojo vandens kokybei.
Įvykus užsikimšimui nuotekų tinkluose.


ABONENTŲ SKYRIUS (101 kab., I-as aukštas, Vandenų g. 1, Naujasodžio k.) 

I-V, 7.30 - 16.00 val., tel.(8 389) 65 100, 65101, mob. 8 610 67 942

Kreiptis:
Sutarčių už šaltą vandenį ir nuotekas sudarymui.
Pasibaigus Atsiskaitymų knygelei už šaltą vandenį ir nuotekas.
Sugedus vandens skaitikliui.
Pažeidus skaitiklio plombą ar norintys atplombuoti skaitiklį.
Dėl įvadinio apskaitos mazgo perkėlimo vietos suderinimo.
Dėl laistymui skirto skaitiklio pastatymo vietos suderinimo.
Iškilus neaiškumams dėl kompensacijų už šaltą vandenį.
Dėl neaiškumų susidarius permokoms arba skoloms už šaltą vandenį ir nuotekas.

GAMYBOS IR TECHNiKOS SKYRIUS (215 kab., II-as aukštas, Vandenų g. 1, Naujasodžio k.)

I-V, 7.30 - 16.00 val., tel. (8 389) 65 095, 43 579, mob. tel 8 611 52 606
Pietų pertrauka 11.30 - 12.00 val.

Kreiptis:
Norintys susipažinti su galimybėmis dėl statinio prijungimo prie centralizuotų vandentiekio ar nuotekų tinklų.
Norintys gauti prisijungimo sąlygas vandentiekio ir nuotekų tinklų projektavimui ir statybai.
Norintys priduoti baigtų statyti tinklų techninę dokumentaciją.

Atsiliepimus apie asmenų aptarnavimą galite pareikšti elektroniniu paštu:  Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą arba pateikti darbo kokybės įvertinimo apklausos anketoje.


PATEIKTI PRAŠYMĄ ARBA SKUNDĄ

Vadovaujantis LR Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 37 straipsnio 1 dalimi bei siekiant sklandaus ir operatyvaus vartotojų skundų nagrinėjimo, bendrovėje patvirtinta UAB „Utenos vandenys“ viešai skelbiama prašymų ir ginčų nagrinėjimo tvarka.
Kviečiame susipažinti su skundų ir prašymų nagrinėjimo terminais ir tvarka

Vandetvarkos sektoriuje vartotojų ginčai ir skundai pirmiausia sprendžiami šalių derybomis. Vartotojas, manantis, kad bendrovė pažeidė jo teises ir teisėtus interesus, pirmiausia privalo raštu kreiptis į bendrovę ir nurodyti savo reikalavimus, užpildydamas prašymo formą, ginčo nagrinėjimui (forma atsisiuntimui .doc arba .pdf formatu).

Savo pastabas, pasiūlymus ir skundus galite mums siųsti el. paštu  Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą , faksu (8 389) 65 104, paštu arba atvykus pateikti sekretorei-peronalo specialistei (201 kab., Vandenų g. 1, Naujasodžio k., Utenos r.) darbo dienomis nuo 7.30 iki 16.00 val. 

Taip pat pateikiame bendradarbiaujančių institucijų kontaktus:

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba 
Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius
www.vvtat.lt
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija 
Verkių g. 25C-1, LT-08223 Vilnius 
www.regula.lt 
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba
Siesikų g. 19, LT-07170 Vilnius 
www.vmvt.lt


PASTEBĖJUS KORUPCIJOS ATVEJUS

Praneškite tel. (8 389) 65 096, elektroniniu paštu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą
Už korupcijos prevenciją ir vykdymą UAB „Utenos vandenys“ yra atsakinga juristė-viešųjų pirkimų organizatorė Vaida Čašun. Garantuojame konfidencialumą. 

Darbo valandos I-V  7:30-16:00 val., pietų pertrauka 11:30-12:00 val. 

       
 
Į pradžią  
Standartinė versija  
Puslapio struktūra